måndag 23 april 2012

Teddybear Love

Minstingen var på sitt allra första barnkalas i helgen. Hela veckan innan kalaset gick hon med inbjudningskortet i hand och berättade för alla att hon skulle på kalas. :) Mamma var så klart också glad för då fick jag ju en anledning till att göra ett kort! Det blev ett kort med Teddybear Love från Magnolia. Perfekt för en liten tjej på 3 år tycker jag. Efter att jag fotograferat kortet så satte jag ditt kalasbarnets namn och ålder med thickers.

Our youngest one went to her first birthdayparty this weekend. All week long before the party she held hard onto the invite card and told everyone she met that she was going to a birthday party. :) Mummy was happy too of course - I got a reason to make a card! I made one with Teddybear Love from Magnolia. Perfect for a little girl turning 3. After I had taken the pic I mounted the name and age of the birthdaygirl on to the card.

 

Tack för titten! 
Thanks for stopping by!

Om du lämnar ett litet spår efter dig i kommentaren så blir jag jätteglad! 
If you leave a comment I'll be sooo happy. :)

Ha en bra dag! 
Have a nice day!


Helene

4 kommentarer:

  1. jättesött kort! Gillar din stil.
    väldigt passande stämpel.

    SvaraRadera
  2. Hej ! Hittade dig hos en som följer min blogg så jag tittade in hos dig vilka söta kort du gjort. Tack för titten.

    SvaraRadera
  3. ÅÅH så gulligt kort, härliga papper och söta Tilda är ju sååå ljuvlig, passar ju perfekt till en liten tjej :)


    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  4. Sagolikt ljuvligt Helene.

    SvaraRadera